Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används. Om cookies

Pressrum

Pressrum

22 apr 2014
Systembolaget kommenterar

Bäst på service, igen, nu tackar vi kunderna!

Systembolaget har för andra året i rad utsetts till Sveriges bästa serviceföretag, i ServiceScore. På fredag 25 april firar vi det tillsammans med våra kunder.

I ServiceScore 2014 har drygt 3 000 kunder blivit tillfrågade, och utsett Systembolaget till Sveriges bästa serviceföretag i allla kategorier. Systembolaget vann även priset som detaljhandelns bästa serviceföretag, även den utmärkelsen för andra året i rad.

– Vi har återigen lyckats leverera ett kundmöte som imponerar, detta tack vare våra duktiga medarbetare i butik. Nu satsar vi på tredje gången gillt, säger Mikael Wallteg, vice VD och försäljningsdirektör.

På fredag, 25 april, tackar vi våra kunder, och bjuder på mousserande alkoholfritt i Systembolagets samtliga butiker.

Senaste nyheter

15 jul 2020
Försäljningssiffror
Mätningar visar att konsumtionen ligger kvar på tidigare nivåer trots ökad försäljning på Systembolaget och Nöjd Kund Index visar att kunderna är fortsatt mycket nöjda. Det framgår av Systembolagets delårsrapport som publiceras idag.
31 jan 2020
Lokala pressmeddelanden
Systembolaget fortsätter utöka erbjudandet av e-handel. Från och med den 3 februari 2020 kommer hemleverans vara tillgängligt i bland annat Västerås, Arboga, Köping och Kungsör.