21 okt 2015

Systembolagets företagsledning jobbar i Årets Butik, Överkalix

Torsdagen den 22 oktober jobbar delar av Systembolagets företagsledning i Systembolagets butik i Överkalix

Företagsledningen utför alla vanliga arbetsuppgifter som att sitta i kassan och fylla på varor.

– För oss i företagsledningen är det viktigt att vara ute och arbeta i våra butiker och möta våra kunder. Det är en av årets höjdpunkter att få möta kunderna i Årets Butik, säger Marie Nygren, Vice VD Systembolaget.

Systembolagets butik i Överkalix blev tidigare i år utsedd till Årets Butik inom, kategorin mindre butiker. Syftet med priset är att lyfta fram butiker som kan fungera som förebilder inom Systembolaget. Viktiga faktorer när vinnarna utses är bland annat ledarskap, service till kunderna och effektiva ålderskontroller.

För mer information kontakta:
Systembolagets pressjour, tel. 070-245 00 47, press@systembolaget.se