- Det känns jätteroligt! Hela teamet har jobbar hårt för det här och vi är jättestolta över vår butik, säger Daniel Julin, butikschef.
Samtliga finalister har fått besök av representanter från företagets ledningsgrupp inför bedömningen. Viktiga faktorer är att butiken ska vara ett föredöme när det kommer till kundmöten och att man ska ha fokus på Systembolagets försäljningsregler. Även ledarskapet och effektiviteten bedöms.
- Butiken i Nya Hovås levererar ett kundmöte och service i världsklass med en ansvarsfull försäljning och effektiva ålderskontroller. Både våra kunder och medarbetare kan vara stolta, säger Magdalena Gerger, VD Systembolaget.
Tillsammans med övriga finalister belönas medarbetarna från butiken med en skräddarsydd utbildningsaktivitet som stimulerar till fortsatt utveckling och inspiration för att sprida sina goda exempel till varandra och hela företaget.
För mer information kontakta:
Systembolagets pressjour, tel. 070-245 00 47, press@systembolaget.se
Daniel Julin, butikschef Nya Hovås, tel. 073-415 13 30