18 apr 2013

Bäst på service – nu tackar vi kunderna!

Systembolaget har utsetts till bästa serviceföretag, i ServiceScore® 2013. Fredag 19 april firar vi detta, tillsammans med våra kunder, i landets alla butiker.

I ServiceScore® 2013 har drygt 2000 kunder blivit tillfrågade, och utsett Systembolaget till Sveriges bästa serviceföretag. Systembolaget vann även priset för bästa detaljhandelsföretag – alla kategorier.- Vi har lyckats leverera ett kundmöte utan motstycke, tack vare våra duktiga medarbetare. Nu fortsätter vi det arbetet, säger Mikael Wallteg, försäljningsdirektör. Fredag 19 april tackar vi våra kunder, och bjuder på alkoholfritt bubbel i Systembolagets samtliga butiker.

För mer information, kontakta:Lennart Agén, presschefIda Thulin, biträdande presschef Tel: 070-245 00 47, press@systembolaget.se